Team RSK ELITE

Ulrik Tvedt

Historie

Født og oppvokst på gård. Går inn i min 11. sesong som RSK rytter, har satset like mye på langrenn som sykling frem til våren 2019, da frem prioriterte jeg sykling.

Meritter

Har prester midt på resultatlista frem til sesongen 2019, da tok jeg et stort steg, og presterte jevnt rundt topp 10 på de fleste ritt.

Mål 2020

Målet mitt for sesongen er topp 10 i NC sammenlagt. For et senere tidspunkt vil det bli å etablere seg i verdenstoppen i rundbane.

Hvorfor er du med i RSK?

Jeg er med i RSK fordi dette er hjemme klubben min som jeg er oppvokst i. Jeg har hele tiden følt meg hjemme i klubben, og har hatt det gøy på fellestreningene som har vært. Jeg har fått noen gode tilbud fra klubben i form av samlinger og nå RSK Elite. Har hele tiden følt at det har vært fokus på å ha det gøy, og ikke det å prestere bra resultatmessig.

• kontakt@romeriksasen.no