Romeriksåsen sykkelklubb

Velkommen til sykkelsesongen 2022

Mandag 2. mai starter RSK offisielt sine treninger i Romeriksåsen. Invitasjoner til trening for gruppene legges ut på spond.

Se over sykkel før trening: Pass på at bremser og gir fungerer og at setet er justert hvis barna har vokst i løpet av vinteren.

Er du ikke medlem?

Romeriksåsen sykkelklubb har treningsgrupper for terrengsykkel fra 6 år og oppover med base i Gjerdrum. Terrengsykkel er en gøy og sosial aktivitet som passer mange og Romeriksåsen sykkelklubb er liten klubb med et inkluderende og godt miljø. Det er lav utstyrsterskel for å være med på trening, en sykkel med bremser og gir som fungerer og hjelm er alt som trengs. Foreldrene er også hjertelig velkommen til å følge med på egen sykkel og delta på treningene.

Det er mulig å bli med å prøve før innmelding i klubben. Ta kontakt med trener/lagleder i respektive grupper. Kontaktinfo under treningsgrupper.

Kom bli med. Terrengsykling er gøy!!!!!

• kontakt@romeriksasen.no